Een film van de Hoogstraatreünies! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van henk lieshout - WaarBenJij.nu Een film van de Hoogstraatreünies! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van henk lieshout - WaarBenJij.nu

Een film van de Hoogstraatreünies!

Door: Henk van Lieshout

Blijf op de hoogte en volg henk

06 December 2014 | Nederland, Philippine

Volgende week zaterdag 13 december 2014 is er weer de jaarlijkse Hoogstraat-reünie en dit keer zijn de deuren van ’t Brabants Uurke bij het kiosk in Zeelst open vanaf 19 uur.

Je bent met partner van harte welkom. Entree gratis en iedere Hoogstrater krijgt als dank voor aanwezigheid een kerstcadeau gratis: 2 dvd’s met films met de titels: Hoogtepunten Hoogstraat-reünies en Op bezoek bij… Elke film met een lengte van een uur.

Het belooft een gezellige avond te worden met de Highstreetboys als band met een nieuwe zangeres Marike Rijksen. Er is een spannende Hoogstraatquiz Witte Gij’t? en nog veel meer ontspanning.

Ik heb nog foto’s gevonden van het 40 jarig bestaan van de buurtvereniging gevierd bij St Joris in 2003.

Ik verheug me er op jullie allemaal weer te zien!

Henk van Lieshout