Hoogstraatreunie 12 dec 2015 bij de Kleine Man - Reisverslag uit Philippine, Nederland van henk lieshout - WaarBenJij.nu Hoogstraatreunie 12 dec 2015 bij de Kleine Man - Reisverslag uit Philippine, Nederland van henk lieshout - WaarBenJij.nu

Hoogstraatreunie 12 dec 2015 bij de Kleine Man

Door: Henk van Lieshout

Blijf op de hoogte en volg henk

07 Januari 2016 | Nederland, Philippine

Het was weer gezellig bij de Kleine Man!

De jeugd van vroeger van de Hoogstraat was weer eens bij elkaar op de tweede zaterdag van december. Trouw als altijd waren er meer dan 45 echte Hoogstraters om elkaar bij te praten over van alles en nog wat.

De Highstreetboys met girl Marjan van Trier–van Boekel waren er ook weer voor de muziek. Marjan zong op verzoek van Henk van Lieshout het mooie Hoogstraatlied en er was volop applaus. Wat kan die meid mooi zingen, hé! Ook de vertolking van Mag ik dan bij jou en Mercy waren indrukwekkend.
Natuurlijk waren er Wim Bazelmans met zijn gitaar en zijn Heimwee naar Zeelst, Thijs Siebers op basgitaar en keybord en de gebroeders Jan en Cor van Delft, een prachtig zangduo.

Tonnie Kremers had veel 60-jaren muziek voorbereid, hij streamde alle verzoeknummers via de wifi en Spotify naar de luidsprekers. Tonnie zong zelf nog een lied met aangepaste tekst van Café Biljart van Toon Hermans over Driekske Kuijpers en Fritske Koster, pure nostalgie, geweldig!

Grote verrassing was de Mistery Guest, die met een fluitje en een toeter antwoord moest geven op priemende vragen uit het publiek: uiteindelijk kwam de aap uit de mouw of beter gezegd Jan van den Berk onder het laken vandaan.

We danken Ad en Ine van Gerwen voor de gastvrijheid en hopen zaterdag 10 december 2016 weer bij de Kleine Man van de partij te zijn.

Kijk ook eens bij Youtube onder Henk van Lieshout voor wat video’s van vroegere reünies.

Groeten,
Henk van Lieshout

• 14 Januari 2016 - 10:28

Giel En An Vd Heuvel:

Hoi Henk en Hanneke.

Ziet er weer leuk en gezellig uit.
    We konden er helaas weer niet bij zijn de laatste keer , we hopen de volgende keer er weer bij te zijn.

Groeten Giel en An.